dinsdag 3 januari 2012

Nieuw jaar, nieuwe verslaving

Sinds ik in het gelukkige bezit ben van een mooie witte iPhone4 kom ik via allerlei apps tot nieuwe dingen. Zo kwam ik min of meer per ongeluk terecht bij Instagram. Menn hoe snel kan je voor iets vallen?? Het is niet zo moeilijk hoor, je download de app en je kan meteen aan de slag. Je maakt een foto, kiest een frame en een filter en je deelt hem met de community. (ben je er nog?) Je kunt foto's van anderen 'liken' en eventueel een andere deelnemer volgen. Er blijken heel wat Volvo-liefhebbers over de hele wereld te zijn en we vinden elkaar daar snel via de Volvo-#. En zo zit je in no time op veel volgers.Ik denk dat je het moet zien en ervaren om te weten wat het is, maar ik ben er in ieder geval dagelijks een poosje zoet mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten