dinsdag 20 december 2011

Secret Santa -2-

Het is dan eindelijk zo ver: het is Secret Santa tijd!!! Via Tessa deed ik mee. Lang peinzen en denken over wat te maken voor mijn Secret Santa. Ben er druk mee geweest, heb me creatief uit kunnen leven. Ben erg benieuwd of ze het leuk gaat vinden. Ik hou haar blog stiekem goed in de gaten!
Mijn Secret Santa is ondertussen al gearriveerd! Het was een stijlvol verpakt pakketje!

De Santa had mijn voorliefde voor hartjes goed opgepikt, een prachtige tashanger voor aan mijn Desigualtas en een zak hartjes-snoepjes, hmmmmmm die zijn zo lekker zoet!


Het plantje ga ik in het voorjaar pas zaaien denk ik, maar voor de hartjes kralen ga ik een bestemming zoeken, ik denk dat ze uitermate geschikt zijn voor het oppimpen van een saai T-shirt. Ben er erg blij mee, dank je wel lieve onbekende Secret Santa!!! Want ja, ik heb dus werkelijk geen idee wie de gever is.
Had ik al gezegd dat er zelfs een heel lang gedicht bij zat? Wow. Mooi man!

1 opmerking:

  1. Ik had ook zo'n leuk pakje..ook van Secret Santa....
    Maar dit ziet er net zo prima uit

    BeantwoordenVerwijderen