maandag 28 november 2011

Hij komt, hij komt!

Nee, niet sinterklaas. Daarvoor zijn we te oud (neeee, IK ben niet oud, maar...... enfin, u snapt hem wel).
Mijn huidige Nokiamobieltje drijft me soms tot waanzin. Hij staat op de nominatie om vliegles te krijgen. Een enkele reis het raam uit. Hij is al eens hard core gereset naar fabrieksinstellingen, maar dat helpt weinig. Godzijdank gloorde er hoop aan de smartphone-horizon! De datum naderde waarop ik een nieuwe mocht uitzoeken! En voila, ineens was hij daar, DE datum. Nu alleen nog even een keuze maken tussen de iPhone4 en de HTC Sensation. Nou ja, eigenlijk wilde ik het allerliefste die iPhone maar het bij te betalen bedrag stond me tegen. Dan toch maar die Sensatie? Hmmmm kweenie. Tot aanbieder T-mobile met een sympathiek aanbod kwam. En dan tja.... dan is de keuze snel gemaakt. En nu is hij onderweg, mijn uberhippe WITTE iPhone 4. Nog 2 nachtjes slapen.... (en dan ben ik voorlopig even niet aanspreekbaar want nieuwe smartphone aan het ontdekken en voorzien van de appjes etc etc etc)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten